0.00грн.
Зробити замовленняУмови повернення товару
Партнерами інтернет-магазину BonVivant є виключно офіційні представники брендів. Сумнівів як товару, що купується, у вас не виникне, але, згідно із Законом про захист прав споживачів, можливість повернути невідповідний заявленому товар є у кожного покупця.
Гарантії, що підкріплені законодавчо
У Законі застережено, що продукція належної якості, яка не підійшла покупцеві з будь-яких причин (розмір, колір, зовнішній вигляд), може бути обмінена на аналогічну з необхідними характеристиками. Але у переліку товарів, обмін яких можливий, є винятки. Кабінет Міністрів України виніс постанову, згідно з якою парфумерно-косметична продукція належить до сегменту товарів, які не підлягають поверненню після придбання. Крім косметично-парфумерних продуктів, обміняти не можна нижню білизну, засоби особистої гігієни, дитячі товари, інструменти для манікюру та педикюру. Ми завжди йдемо назустріч нашим покупцям та надаємо можливість обміняти придбаний товар за дотримання кількох умов.
Що можна обміняти?
В асортименті продукції нашого маркету представлено велику кількість товарних позицій із різних категорій. Ви можете здійснити повернення протягом 3 днів після отримання придбаного товару, якщо він: не включений до переліку винятків до Закону про захист прав споживачів (Постанова Кабінету Міністрів України №172 19.03.1994); може бути зарахований до товарів неналежної якості; не відповідає опису вкладення посилки (кількість позицій, комплектація, вид упаковки); не було використано після отримання; перебуває у тому вигляді, у якому придбано (в наявності оригінальна упаковка, інформаційні вкладиші); є саме тією товарною позицією, що була куплена у нашому інтернет-магазині.
Важливо! Завжди перевіряйте комплектність посилки та її відповідність опису безпосередньо при отриманні у відділенні перевізника.
Як обміняти чи повернути товар?
Якщо придбана продукція може бути віднесена до однієї з категорій невідповідності і всі вимоги до товару, що повертається, дотримані, покупцю необхідно вчинити кілька нескладних дій: Сфотографуйте в добрій якості сам товар, присутній шлюб, етикетки, упаковку; Надішліть на пошту інтернет-магазину BonVivant sales@bonvivant.com.ua усі фото, додавши листа з позначкою «Повернення»; Зачекайте на дзвінок нашого менеджера для уточнення деталей повернення або обміну.
Важливо! Якщо оригінальна упаковка товарної позиції не збережена, порушена, має сліди використання повернення не може бути здійснено.
Як відбувається повернення коштів?
Якщо товар повертається на умовах «Повернення», а не обміну, гроші буде повернуто шляхом банківського переказу на той розрахунковий рахунок, який вказав покупець. Після отримання нами товару повернення коштів буде здійснено протягом 5 робочих днів.
Що знати?
Завжди оглядайте товар при отриманні у присутності співробітника поштової служби, кур'єра нашого маркету, при самовивезенні; Ми не приймаємо товар, який вже був у вжитку, має сліди використання або упаковка якого відсутня; Про невідповідність зовнішнього вигляду товару необхідно повідомити відразу під час розтину посилки; Якщо в присутності кур'єра, співробітника поштової служби, менеджера при самовивезенні товар не був позначений як невідповідний до заявленого, претензії до його якості не приймаються і повернення здійснено бути не може.
Важливо! Продукція неналежної якості – та, яка містить дефекти або відповідає заявленим виробником характеристикам. Невідповідність оформлення, дизайну упаковки від того, що заявлене в описі на веб-сайті не є причиною повернення позиції. Насправді кольори упаковки та самого товару можуть відрізнятися від тих, які відображає монітор.