0.00грн.
Зробити замовлення- Виробник: IMAGE Skincare
- Код товару: 0033688
- Наявність: Немає в наявності
Країна | США |
---|---|
Об'єм | 91 мл |
Призначення | Захист |
Ступінь захисту від сонця | SPF 50 |
Тип продукту | Крем для обличчя |
Тип шкіри | Усі типи шкіри |
Дія: зволожуючий крем нового покоління з великим спектром UVA/UVB-захисту забезпечує максимальний захист та профілактику у догляді за шкірою. Екстракт стовбурових клітин із тканин рослин продовжує життєвий цикл клітин, водночас фотосоми та роксісоми знижують ризик пошкодження клітин вільними радикалами під впливом сонця. Забезпечує максимальний захист шкіри від передчасного старіння під впливом сонця та зовнішнього середовища.
Переваги:
- великий спектр UVA/UVB-захисту із SPF 50;
- водостійкий;
- містить екстракт стовбурових клітин із тканин рослин.
Активні компоненти: 9% оксид цинку, 7.5% октиноксат, 5% октисалат, фотосоми (екстракт планктону), роксисоми (резуховидка талю), ультрасоми (лізат мрокококів), екстракт рослинних стовбурових клітин яблука, аквалон, BV- , гіалуронат натрію, ліцитин, вітамін Е.
Фотосоми (екстракт планктону) – захист клітин шкіри та ДНК від вільних радикалів.
Роксисоми (резуховидка талю) – захист клітин шкіри від вільних радикалів.
Ультрасоми (лізат мрокококів) – стимуляція відновлення ДНК/ Захист від вільних радикалів.
Застосування: нанести вранці як денний крем або використовувати як сонцезахисний засіб.
Тип шкіри: для всіх типів шкіри, при інтенсивному сонячному опроміненні, після пілінгів та агресивних косметичних процедур.
Об'єм: 91 мл
Країна: США
- Готівкою (uk);
- Оплата онлайн на сайті;
- Оплата на картку ПриватБанка;
- Наложений платіж (2% від суми замовлення + 20грн);
- Платежі за допомогою банківських карт Visa и MasterCard через POS термінал в офісі.
- Додаток Privat24
Партнерами інтернет-магазину BonVivant є виключно офіційні представники брендів. Сумнівів у якості товару, що купується, у вас не виникне, але, відповідно до Закону про захист прав споживачів, можливість повернути невідповідний заявлений товар є у кожного покупця.