0.00грн.
Зробити замовлення- Виробник: Joico
- Код товару: 0868
- Наявність: В наявності
Країна | США |
---|---|
Лінія | K-Pak |
Об'єм | 300, 1000 мл |
Призначення | Відновлення |
Тип волосся | Пошкоджені |
Тип продукту | Шампунь |
Всесвітньо відомий американський бренд JOICO представляє: шампунь, що відновлює для пошкодженого волосся.
Шампунь спеціально розроблений для догляду за тьмяним волоссям, пошкодженим після хімічної та термічної обробки, а також внаслідок впливу несприятливих факторів зовнішнього середовища. Шампунь K-pak reconstruct shampoo відновлює та зволожує. Не вимиває колір фарбованого волосся. Має нейтральний рН: 4.5 – 5.5. Рекомендовано для щоденного використання.
Місія JOICO - це відновлення пошкодженого волосся. Передова наукова формула Bio-Advanced Peptide ComplexTM, що має патентний захист до 2024 року, забезпечує створення сильного, здорового та блискучого волосся. З косметикою JOICO ви отримуєте повністю перетворене волосся. Втрачені блиск та жвавість, об'єм та структура – все повертається в результаті комплексного догляду за унікальною програмою JOICO.
Активні компоненти: комплекс кератину та силікону, який надає волоссю еластичність та зміцнює їх.
Застосування: Нанести невелику кількість шампуню на вологе волосся. Спінити, залишити на 1 хвилину, ретельно промити водою. При потребі повторити процедуру.
Результат: волосся гладке, шовковисте і сяюче. Їх легко розчісувати та укладати.
Серія: K-PAK реконструкція та відновлення.
Тип: для слабкого та пошкодженого волосся.
Об'єм: 300 мл, 1000 мл.
Країна виробник: США.
- Готівкою (uk);
- Оплата онлайн на сайті;
- Оплата на картку ПриватБанка;
- Наложений платіж (2% від суми замовлення + 20грн);
- Платежі за допомогою банківських карт Visa и MasterCard через POS термінал в офісі.
- Додаток Privat24
Партнерами інтернет-магазину BonVivant є виключно офіційні представники брендів. Сумнівів у якості товару, що купується, у вас не виникне, але, відповідно до Закону про захист прав споживачів, можливість повернути невідповідний заявлений товар є у кожного покупця.